Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Як відомо, 19 грудня відбулася наймасштабніша за останній час зовнішня кібератака на державні реєстри України. Тимчасово припинено роботу Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Державного реєстру нерухомості.
Державне підприємство «Інформаційні судові системи» повідомило, що у зв’язку з цим в роботі Електронного кабінету Електронного суду діють наступні обмеження:
- реєстрація нового кабінету юридичної особи - недоступно;
- надання доступу новому керівнику юридичної особи до кабінету - неможливо;
- отримання довідок із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (ЄДР) та з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (ДРРП) - недоступно з кабінету судді;
- подання електронного виконавчого документа на виконання до Автоматизованої системи виконавчих проваджень (АСВП) - неможливо;
- перегляд тексту документу виконавчого провадження у розділі «Документи ВП» - недоступно.
«Про відновлення роботи державних реєстрів та інформаційних систем Міністерства юстиції України буде повідомлено додатково», - заявили у відомстві.
Як раніше повідомляла «Судово-юридична газета», Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції у м. Києві повідомило, що всі відділи ДРАЦС Центральної юстиції працюють у звичайному штатному режимі.
Разом з тим, віцепремʼєрка з питань євроінтеграції - міністерка юстиції Ольга Стефанішина повідомляла, що нотаріальні дії, які не потребують перевірки даних з реєстрів, поки будуть здійснюватися на папері.